Monday 1 August 2011

ERTI SEORANG SAHABAT!!

slame nie aku x penAh sedar yG dia sebenarnye banyak sGt tLg aku..dLm banyak2 kawan aku rase dia sbenArnye pLing baEk nGan aku...yG banyak sGt bantu aKu...
     ONE DAY, mase akU dh x bnyak  utk siapkan seni paper 3...dGn keaDaan aku yG demam,memang x larat nK siapkan....n last aku tinggal 3 day siapkan seni...seni aku 1 pon x siap ag...last2 aku mntak tLg ngan dia (eira)...
      FIRST DAY aku buat seni kat skolah dia...kami wat dalam perpustakaan anis pon ada sekali..dia sanggup blik lmbat smate2 nk tLg aku siapkan seni...tp tetap beLom siap lg...ptg dLm kol 5p.m, ktorang bLik...malam 2 pLak dia dtg umah aku tman aku pegi biding drawing blog aku...tP sayangnye, kami lambat pg kedai, smpai dah tutup....sempat beli cover  jer...
      2ND DAY,eira ckp kat aku esk kalau dia tak ade kelas math dia teman aku buatkan folio sampai siap... tak datang sekolah pon tak ape...dia kate "pape hal nnt eira mcg...okay??" malam 2 dia mcg aku,
    Eira : esok xdew math..so bLeh tman cida..cdang la tempat tp jgn area skooL..
    cida : kat mane?? xtw la..TT jela...
   Eira : esk eira amik cida...
     cida : okay...thankz eira..

       Esoknya jam 7:30 a.m eira datang umah ambil aku,tp aku dah gerak pg bus stop..eira CALL aku, then aku ckp aku dekat bus stop dia pon terus ambil aku...kami pon terus pG "TT"...aku ngan Eira wat seni smpai la tengahari...then, kami bLik ke skolah balik sbb Eira nak kne jemput adik dia bLik dari sKolah...
       PETANG tu seni aku pon siap...aku ngan eira terus pG hantar kat skolah aku...sayangnye cikgu aku dah bLik...aku nekad nk antar seni 2...aku pon masuk jer bLik guru lelaki n hantar je...nasib baik ada cikgu lagi kat dalam tu...AMIN....sLamat la aku punye folio sempat antar..
     
       ESOKNYE pegi skolah aku jumpa cikgu seni aku sbb nk satLe kJe yG x siap lagi...aku kemaskan ape yG patut folio aku 2...tp yG wat aku terkejot  cikgu dah bagi markah kat folio aku...korang tau braper????   93% itu markah skali ngan artifak aku...aku punye HAPPY smpai nanGis lah...pape pOn thank eira sbb dah banyak tlg cida...eira la kwn dunia n akhirat...

No comments:

Post a Comment